برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

چگونه از یک صفحه موجود، یک صفحه جدید ایجاد کنیم؟

سریع‌ترین روش برای ایجاد یک صفحه جدید چیست؟ خب، اگر می خواهید صفحه جدید، شبیه یک صفحه دیگر در سایت شود، یکی از سایت‌های موجود را باز کنید و آن را ویرایش کنید. FrontPage ، قابلیتی دارد که به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید بدون اینکه نگران باشید که تصادفاً فایل ویرایش شده را روی فایل اصلی ذخیره کنید.
 

از منوی File ، گزینه New و بعد گزینه Page or Web را انتخاب کنید  

 


سایتی که حاوی صفحه اصلی (صفحه‌ای که می‌خواهید برای ایجاد کردن صفحه جدید کپی کنید) می‌باشد را باز کنید. از منویFile ، گزینه New و بعد گزینه Page orWeb را انتخاب کنید تا Task Pane را باز کنید.

 

 

 
 
انتخاب صفحه  

 


در Task Pane ، گزینه ChoosePage را از قسمت New from existing Page انتخاب کنید. کادر محاوره‌ای New from existing Page باز می‌شود.

 

 

 
 
فحه مورد نظر را پیدا کنید  

 


حال، ببینید آن سند HTML را کجا ذخیره کردید؟ از لیست Look in برای پیدا کردن صفحه مورد نظر در هارد یا شبکه استفاده کنید.

 

 
 
انتخاب پوشه  

 


وقتی که پوشه حاوی صفحه مورد نظر را پیدا کردید، آن پوشه را انتخاب کنید و روی Open کلیک کنید تا باز شود.

 

 
 
انتخاب صفحه  

 


صفحه‌ای که می‌خواهید صفحه جدید را بر اساس آن ایجاد کنید انتخاب کنید. روی دکمه Create New در کادر محاوره‌ای New from existing Page کلیک کنید. یک کپی از صفحه انتخاب شده (نه کل سایت) در دید Page باز می‌شود.

 

 

 
 
صفحه را ویرایش و ذخیره کنید  

 


صفحه را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. بعد از اتمام کار، روی دکمه Save در نوار ابزار Standard کلیک کنید. از آنجایی که این اولین باری است که این صفحه را ویرایش کرده‌اید، کادر محاوره‌ای Save As باز می‌شود.

 

 

 
 
عنوان صفحه  

 


در کادر File name ، اسمی برای صفحه تایپ کنید. اگر بخواهید، می توانید عنوان صفحه اصلی را تغییر دهید تا مطابق با صفحه جدید در آید. (باید هم این کار را انجام دهید. هیچ دو سندی در سایت نباید عنوان یکسانی داشته باشند.) روی دکمه Change Title کلیک کنید. در کادر محاوره‌ای Set Page Title که باز می‌شود، یک عنوان تایپ کنید و روی Ok کلیک کنید تا این عنوان ذخیره شود. روی Save کلیک کنید تا کادر محاوره‌ای Save As بسته شود.

 

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد